Saturday, October 9, 2010

MELAKA..yea,ri ni aku nk g melaka..benda yg ktorg da plan ntah sejak bila aku pon da x ingat..da lme da plan,tp asyik x jd jew..k skang sumernye da jd..jap g tgh ari ktorg akan gerak ke melaka..nk dtg melawat family angkat ktorg yg da lama menunggu kedatangan ktorg kat sne..family angkat ktorg tu da merajok2 da,ktorg kata nk dtg x tp x dtg2.maklumla msg2 bz..nk cari mse nk ke sana bkn senang..tp aku respect ar ngan family angkat aku..mse program penyerahan anak angkat dulu,aku tgk bpk angkat aku nih muke bengis giler..tp bila da duk satu umah ngan dia..x sangka lak aku dia adalah antara family angkat yg terbaek kat ctu..layanan dorg kat aku n adek beradik angkat aku mmg first class ar..best giler,sgt baek n peramah..tu la org kata,dont judge a book by its cover..luaran nampak ganas,tp hati baek..sampaikan dia x abis2 tanye,bila ktorg nk dtg melaka g,melawat dorg..ktorg pon rindu gak nk jumpe dorg kan,sbb gpon duk kat sne best..duk kat jeti nelayan tepi pantai tu,sambil duk layan angin pantai..pehh tenang giler,,lupe sgala mslh dunia kejap,...hmm,jap g aku nk siap da2,aku harap perjalanan ktorg ke sana berjalan dgn baek,ktorg g x ramai pon,,empat kereta jew..semoga segalanye berjalan lancar n ktorg seronok selama berada di sne.. aku sgt2 perlukan sesuatu tuk mencari ketenangan dlm diri aku,tekanan kat diri aku skang sgt2 berat..x larat nk pk da..aku nk lupekan sgala mslh tu sumer,n biarkan semua tu berlalu..MELAKA,i come!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment