Saturday, February 12, 2011

“ LTDL 2011 at Dataran Merdeka ”



LTDL kat dataran merdeka ni last stage tuk LTDL 2011..mse LTDL 2010 ri tu aku x g,sbb ngantok sgt..mlz nk bgn pg..walaupon aku da janji ngan kwn aku sorg nih aku nk g ngan dia..tp dsbbkan kemalasan yg melanda dri aku time tu,aku trus x g..da marah kwn aku sorg nih,sampai xnk bertegur aku da..lame gak x tegur,tp pastu baek la blk,he3..”soe ye kwn”..yela aku ni kan muka x malu,gpon x best ar da kwn pastu x bertegur sape psl hal mcm ni..ye salah aku,aku tau..sbb tu aku ckp soe,he3..last aku tgk LTDL ni mse bapak aku wat demo motor polis kat ipoh,show tuk LTDL time tu,kat dpn KTM Ipoh time tu stage ipoh..taun bila ntah,aku x ingat da..time tu bapak aku follow LTDL tu,setiap stage dia akan wat demo motor polis dgn gayanye..he3..ok,start citer psl ltdl kali nih..ok da setting baek dgn member2(gadis) aku nih..

gadis2 itu ialah zati,zach n mira..mula2 setting nk g kul 8 pg..pastu sembang punye sembang kul 9 plak..adeh janji melayu last2 kul 10 lebih nk dekat kul 11 gak ktorg g..dri pulapol aku park motor aku kat Plaza Rah,pastu zach dtg amek nek keter dia..park lak keter si zach kat stesen lrt kg baru..ktorg nek tren g Masjid Jamek..dri masjid jamek ktorg menapak ke Dataran Merdeka..camera da siap2 nk snap2 da nih,ha3..naseb bek bwk dua camera..best la gak snap2 time tu..time tu plak panas bkn men lg..panas terik,kalo hari sbelom tu hujan,tp time tu cuaca mmg panas,peluh aku menitik2 jatuh ke tanah,pehh..tp atas semangat kesukanan..aku dtg gak,nk tgk LTDL kali nih,ha3..tp mmg puas ar,lg2 bila dpt snap rider2 LTDL dgn angel yg cantik ,ha3 poyo3....da abis sumer,rider LTDL pon sumer da amek hadiah pe sumer..ktorg pon blkla dgn senyuman dan keletihan..ptg tu,aku trus blk Ipoh..cuti Chinese New Year aku da bermula…yeah…


No comments:

Post a Comment