Saturday, February 12, 2011

“ SEM 6 ”

Malu nk ckp,sem ni sepatutnye aku da g practical ngan member2 aku yg len..disebabkan aku nih special ckit..aku terpaksa extend satu sem,ingatkan x ramai dak batch2 aku yg extends..tp bila dtg kampus,tgk ramai la plak..ha3,nasib bek de geng..sem nih lak aku da duk sorg..aku sewa bilik kat PULAPOL,kat cni lak juz anak2 polis je boley sewa,kalo x aku da ajak da dak2 len yg extend ngan aku sewa bilik kat ctu..nasib bek murah.. duk la aku sorg2 dlm blk tu n kdg2 rasa mcm xde life je duk ctu..bosan giler..hahh..tp xpe,aku akan cari cara tuk ilangkan bosan aku kat cni...bila da msok sem 6 nih,aku da rasa mcm sem nih bakal jd sem yg x best dri sem2 len..yela,sem2 laen bila msok klas je,ramai je member..sem nih bila msok klas,da tgk muka dak2 junior..kwn2 aku yg len sumer da practical..nk x nk,life must go on..besela dri masa ke semasa,mesti ade benda/perkara yg berubah..kwn2 pon da x mcm dulu,bnyk yg da berubah..da la sem ni kwn2 da berkurg,kwn2 yg ade lak da dgn hal sendiri,jarang da nk bercampur mcm dulu..time nih la baru kte tau kwn2 kte ni mcm mne..perangai dorg..hmm,nantak korg lah,asalkan korg bahagia cukupla,aku mls nk citer pjg psl nih(sedikit kecewa)..time dak2 practical ni free2,de gak dorg dtg lepak skali ngan aku n yg len..sonokla,dpt lepak blk..sembang psl practical sumer..bila buka fb jew,ade jew dak2 nih post psl practical dorg..ade citer yg tempat practical dorg ni best la,duk melenggang je xde nk wat keje pe,ade plak kne wat keje giler2,wat itu la wat inila da cm bangla..best dgr citer dorg,tp aku sedih gak ar,sbb x dpt nk practical dgn dorg..tu ar,sape soh men2..skang amek ko,da extend satu sem,adehhh..dlm bosan2 duk kat blk aku nih,aku tepk gak..kalo dpt tv pon layan gak..xde la keras aku duk dlm bilik nih xde wat pape..asik ngadap laptop jew ari2..laptop pon da nek semak tgk muka aku..aku pon tanye la member2 sape ade tv lebih,ingatkan nk sewa la..dlm duk mencari tu,duk sembang2 ngan k.yaya (kakak merangkap kwn terbaek kat unikl ) n k.yaya offer aku tv dia,sempoila k. yaya u r the best,tq bnyk2…ha3..yg bertambah best lg,k.yaya kata xyah sewa..pakai jela tv dia tu,tp jge leklok..yeah,aku pon hepi la sehepi2nye..kih3..dan2 aku g cari keter nk amek tv tu bwk balik bilik sewa aku..da pat tv,dtg lak satu probs g..line x clear la plak kat cni,da nk kne cari antenna tv..aku pon g la mydin,beli la yg murah punye(bajet xde)..blk psg kat umah,dpt la jgk siaran tv..tp phm2la kan..beli antenna murah,line pon xde la clear sgt..dgn bisingnye..tgk tv pon kdg2 xde suara..xpela,janji ade drpd xde kan..janji aku dpt tgk buletin utama kat tv3 tiap2 ari pon jd la..dpt gak aku tau hal dunia..hari berganti hari aku da pat sesuaikan dri aku kat cni..alhamdullillah,sumernye bertambah baek..walaupon kdg2 lepak mkn pon sorg2,tp tu sumer bg aku mse tuk berpk..pk ape????ntahla,kdg2 tu bnyk benda yg dpk kan..tp xyah ala aku share kat cni yea..he3..aku rasa sampai cni je kot..t de pape aku share g..chawwww….

No comments:

Post a Comment